אינסטלציה בסנפלינג

 

עבודות אינסטלציה בגובה? – זה אפשרי

אינסטלציה של מבנה היא כמו עורק חיים – חשיבותה גבוהה ביותר שכן היא אחראית על אספקת מים לכל נקודה נדרשת והיא גם אחראית על ניקוז ופינוי מים משומשים. כמו במקרים רבים, גם עבודת אינסטלציה יכולה להיות פשוטה, אך עדיין דורשת עבודה מיומנת ומדויקת, על מנת להימנע מתקלות או ליקויים שעלולים לגרור עימם נזק למבנה. האתגר האמיתי הינו ביצוע של עבודות אינסטלציה בגובה –  סקרנים לדעת איך מתקינים או מתקנים צנרת ברב-קומות? המשיכו לקרוא.

מתי נדרשים לבצע עבודות אינסטלציה בגובה?

הדרישה לביצוע עבודת אינסטלציה בגובה יכולה לנבוע ממספר אפשרויות, העיקריות שבהן:

  1. צורך בהתקנת צנרת חדשה.
  2. ביצוע תיקון לצנרת קיימת.
  3. תחזוקה שוטפת של צנרת חיצונית בקומות גבוהות.

צנרת חדשה מותקנת, בדרך כלל, בזמן בניה או כאשר אין אפשרות לתקן צנרת קיימת שהוזנחה והתבלתה לחלוטין, או ניזוקה מסיבה אחרת, עד כדי אי כדאיות לבצע תיקון. נתקלנו גם בלא מעט מקרים בהם הצנרת אינה פגומה, אך לא הותקנה כראוי, לא הקפידו על שיפועים מתאימים, למשל, וכך נוצר מצב שיש לבצע שינויים.

ההמלצה הגורפת היא לבצע תחזוקה שוטפת של צנרת – בייחוד כזו שהיא חיצונית – וגם אם זה אומר להזמין אנשי מקצוע שיעברו עליה ויבדקו. נזקי צנרת יכולים לעיתים להיות מינוריים וטוב לגלותם מבעוד מועד.

כיצד מבצעים עבודות אינסטלציה בגובה?

זה לא במקרה שלחלקנו כבר קראו בעבר ״אינסטלטור סנפלינג״, זו הדרך הטובה ביותר לבצע עבודות רבות, בהן אינסטלציה, כאשר נדרשים לבצע בגובה.

הדרך הבטוחה ביותר לבצע עבודות שונות בגובה, כאמור, היא לבצען באמצעות טכניקת גלישה – סנפלינג. מדובר בשיטה בה העובדים אינם עומדים על מערך פיגומים, אלא מגיעים לנקודת הביצוע כאשר הם תלויים בגובה על מערכת חבלים ייעודיים, מאובטחים כהלכה, וכך הם מתניידים להם מעלה מטה ולצדדים. מדובר במיומנות גבוהה ביותר המחייבת מקצוענות משולבת – כיוון שביצוע משימות בגובה אינו זהה לביצוען בגבהים רגילים, נמוכים.

נסו לדמיין מצב בו אתם נדרשים לבצע מטלה כלשהי, ולו הפשוטה ביותר, כאשר אתם תלויים כך בגובה רב. חושבים שכל אחד יכול?

עבודות אינסטלציה בגובה

איך בוחרים אנשי מקצוע לביצוע עבודות אינסטלציה בסנפלינג?

כפי שכבר הבנתם, עבודה בגובה אינה משימה שמיועדת לכל אחד, ולא כל בעל מקצוע יוכל לבצע עבודה איכותית גם בגובה רב. דעו כי בעת הזמנת איש מקצוע, עליכם חלה גם כן אחריות – אתם לא רוצים למצוא עצמכם נתבעים על ידי מי שלא דאג לבטח עצמו כראוי מפני פגיעה במהלך העבודה.

לכן, כאשר אתם בוחרים באנשי מקצוע להתקנת צנרת חיצונית או ביצוע תחזוקה שוטפת שלה בגובה – הקפידו על כך שהם מוסמכים לכך, מעבר להיותם בעלי ידי זהב. וודאו שאתם שוכרים אנשי מקצוע שדואגים להיות מצוידים בביטוח הנדרש – כדי שאם הם ייפלו, זה לא ייפול עליכם.

בקיצור – תבחרו בנו.

מי אנחנו?

נעים להכיר, אנחנו חברת ״בולט – עבודות בגובה״. את החברה הקים יניב שזיפי שהינו מדריך מוסמך לעבודות בגובה, המוכר על ידי משרד העבודה ובעל ניסיון של מעל 20 שנים בתחום. ליניב ניסיון רב בתחום גלישת מעטפת מבנים, טיפוס תרנים וכדומה, והוא כבר הוציא לפועל פרויקטים רבים, שונים ומגוונים – כולם בתחום העבודה בגובה ובחללים מוקפים, הדורשים השתלשלות מגובה על מנת להגיע אליהם.

חברת ״בולט״ עוסקת בתחום ביצוע עבודות בגובה מול גופים פרטיים ועסקיים ואיכות הביצוע שלנו הינה מהגבוהות ביותר הקיימות – כי על האיכות שלנו אנחנו לעולם לא מתפשרים.

דברו איתנו

אם אתם מעוניינים בביצוע עבודה הדורשת אנשי מקצוע המתמחים גם בביצוע בגובה, המגיעים מצוידים כראוי בכל הכלים הנדרשים, עם ההסמכות הנדרשות על פי חוק ועם ביטוחים מתאימים – בולט היא הכתובת שלכם. דברו איתנו עוד היום בטלפון שמספרו 052-2239804, כי אצלנו, בכל ביצוע בגובה, השמיים הם הגבול.

דילוג לתוכן