תחום איטום הקירות החיצוניים , תומן בתוכו אתגרים מקצועיים , אם זה בהצלחה במתן פתרון לבעיה או אם זה בהגעה למקום שדורש טיפול ואיטום , ולבסוף התאמה של עלות העבודה ליכולת של הלקוח ובחירת הפתרון הנכון.

חשוב להבין שהשילוב שבין מתן הפתרון המקצועי בבחירה של שיטת האיטום לבין הדרך שאנו בוחרים להגיע לאותה נקודת העבודה שדורשת טיפול ,זה השרות המקצועי הראשוני שמקבל הלקוח מאיתנו.

 איטום קירות חיצוניים, עבודה בגובה לאיטום ותיקון סדקים בקירות חוץ  איטום קירות חיצוניים, עבודה בגובה לאיטום ותיקון סדקים בקירות חוץ

בחירת שיטת האיטום:

  1. באיטום קירות חיצוניים יש דרכים שונות וחומרים שונים שאנו יכולים לבחור כדי לפתור את הבעיה , ולכן פה אנו כמומחים לתחום איטום הקירות החיצוניים , עושים איפיון מקצועי ומעמיק של הבעיה בשילוב של הבנה לגבי יכולתו הכלכלית של הלקוח כדי לממן את ביצוע עבודת איטום הקירות החיצוניים.
  2. האתגר הנוסף שמאפיין את איטום הקירות החיצוניים הוא לפתור את הבעיה ולבחור את החומרים המתאימים שמאפשר פתרון נכון ואיכותי מבלי לשנות ולפגוע בנראות של הקיר.
  3. באיטום קירות חיצוניים ישנו מרכיב מאתגר שחוזר על עצמו , והוא הגעה למקום העבודה שצריך להתבצע עבודת האיטום . צריך להבין שפרמטר זה מאוד משפיע על עלות העבודה , איטום קירות חיצוניים בגובה , דורש יכולות ביצוע שעלותם משפיע על עלות הכוללת של העבודה בין אם העבודה תתבצע על סולם, במת הרמה או עבודה בשיטת הסנפלינג.
  1. נושא אחריות – חשוב להבין שחברת בולט עבודות בגובה רואה כערך עליון מוסרי ומיקצועי בפיתרון הבעיה, ולוקחת אחריות על ביצוע העבודה, אך ישנם מקרים כאלה ואחרים שאנו מחריגים את נושא האחריות, כמובן בידיעה ברורה והעברת המסר ללקוח עוד בזמן סגירת העבודה ולכן אנו מזמינים את הלקוחות הפוטנציאלים לגשת לדף המלצות של העסק שנמצא באתר האינטרנט ולקרוא ביקורות מהלקוחות השונים.
דילוג לתוכן